sobota, 16 lutego 2013

Tylko człowiek z sercem, jest wrażliwy na cierpienie innych!


Myślę, że większość z Was już widziało to nagranie, ale nie może go zabraknąć na naszym blogu! Ten krótki filmik ma w sobie ogromny przekaz. Oglądałam go już wiele razy i za każdym razem doszczętnie porusza moje serce, a z oczu wylewają się strumienie łez!  
To co robią Ci chłopcy jest pełne podziwu. Widać jak zatracają się w pomoc słabszym osobom. Mimo młodego wieku są wewnętrznie dojrzałymi ludźmi. Nie wstydzą się łez. To jest coś pięknego♥



5 komentarzy:

  1. popłakałam się :"(

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni tak proszą o tą pomoc dla tych biednych maleństw.
    My możemy oddać chociaż troszkę, ale jak tym dzieciom to pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zayn :(
    aż się łza w oku kręci

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widziałam jak Zayn płacze. Łza zakręciła mi się w tym momencie. To straszne, że dzieci tak cierpią, a my na co dzień nie zdajemy sobie z tego sprawy. Widać że 1D nie patrzy obojętnie na cierpienie tych maleństw.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak! ja wciąż się wzruszam jak widzę ten filmik... ma w sobie taką siłę!

      Usuń