niedziela, 7 kwietnia 2013

Marzenia nadają sens życiu. ! : Imagin z Zayn'em ~~ part one ~~

Marzenia nadają sens życiu. ! :
- Ej, Agnes.! Steve tu jest, i właśnie zmierza w twoim kierunku.

- Co.? Matko choć, idziemy tak jakby nigdy nic.
- Dobra. – „ powoli ” udawałyśmy się w stronę wyjścia. Nasze zakupy w centrum nie zostały skończone bo chłopak o imieniu Steve uwziął się na mnie, i gdzie mnie tylko nie spotka prosi mnie o randkę, ale ja nie chce. Jest przystojny i mądry ale nie dla mnie. Jest strasznie nachalny.  Nie znoszę takich. Amber  obejrzała się za siebie.
- Kuźwa zaczyna biec. – powiedziała
- W nogi.
Ile miałyśmy sił w nogach zaczęłyśmy mu uciekać. Już prawie się udało gdybym się nie potknęła i nie przewracała przy tym jakiegoś chłopaka. 
- Uważaj jak chodzisz.! – krzyknął
- Przepraszam, to przez tego palanta, który mi nie daje spokoju. Przepraszam, nie chciałam i to się nigdy nie powtórzy. – powiedziałam podając rękę chłopakowi.
- To już skoro jesteśmy w tej pozycji to ja jestem Zayn.
- Agnes. Jeszcze raz cholernie cię przepraszam. Co powiesz na kawę w ramach przeprosin.? Kawę ze mną i moją przyjaciółką.?
- Chętnie. Weszliśmy do kawiarni znajdującej się w centrum. Zamówiliśmy sobie  po kawie, i zaczęliśmy rozmawiać. Dowiedzieliśmy z Amber, że chłopak chodzi do naszej szkoły. W prawdzie szkoła nie jest duża, ale nie znam wszystkich uczniów. Śpiew to zainteresowanie mulata.  Dziwne no nie.? Chłopak jest młody, a interesuje się śpiewem. Większość chłopaków w jego wieku interesują się samochodami, laskami, czy zabawami, ale śpiewem.? Ten chłopak jest ‘” inny ”  ale w pozytywnym słowa znaczeniu.
 * rok później *
- Nie bój się.! Wszystko będzie dobrze. Ja i Amber tu jesteśmy.! Wierzymy w ciebie.!  - mówiłam do chłopaka który trząsł się jak galareta.
- Zayn, wyluzuj. Świat się na tym nie kończy. Potraktuj to jak zabawę. – powiedziała przyjaciółka.
- Dziewczyny jak ja się cieszę że was mam. Zaśpiewam tam dla was. Pomyśle, że stoicie tam ze mną i na widowni nie ma nikogo. – i takiego Zayn’a kochałyśmy. Wyluzowany, pozytywnie nastawiony do życia. Pokiwałyśmy zgodnie i w tym momencie wyszła starsza kobieta i wyczytała nazwisko Zayn Malik.  Mulat szybkim ruchem nas przytulił wziął mikrofon w ręce i poszedł w stronę sceny.  My zostałyśmy za kulisami.
Za moją i Amber  namową Zayn zgodził się pójść na casting do programu X Factor. Nie mógł się marnować. Ma za duży talent, żeby schować go do pudełka i wsunąć pod łóżko. Nie na to mu nie pozwolimy.   

- 4 razy tak.! Przechodzisz. – powiedział przewodniczący komisji.  Zayn zaczął skakać jak głupi. Opanował się powiedział „ Dziękuje ‘’  i zszedł ze sceny. Jak tylko pojawił się za kulisami skoczyliśmy na niego. Nasza euforia nie miała końca.
- I co głuptasie.? Mówiła, że wszystko będzie dobrze.
- Dziękuje.

* pół roku później *
Kiedy ten czas tak szybko zleciał.?  Jeszcze niedawno Zayn był na castingu, a dziś jest finał. Wprawdzie Zayn nie przeszedł jako solowy artysta, ale wraz z czwórką innych chłopaków stworzyli zespół. Może to i dobrze, że nie skończy jako solowy piosenkarz.? Zawsze będzie miał przy sobie czwórkę kumpli. Oni tak samo. Chłopaki strasznie się zaprzyjaźnili. Praktycznie teraz wszędzie chodzą razem. Zakupy, spotkania ze starymi znajomymi. Wszędzie.
- A teraz wystąpi One Direction.! Głosować  na nich możecie poprzez wysyłanie sms’ów na numer…. – zaczął prowadzący. Chłopcy wyszli na scenę dając świetny  występ.  Dziś pół widowni należała do rodziny chłopków ich przyjaciół i znajomych. Takiej ekipy jak oni to nikt nie miał.  Występowali ostatni. Po ich show nastąpiły reklamy i podliczanie głosów.
- Wchodzimy na antenę za 3, 2, 1. – powiedział jakiś głos w mikrofonie.
- Witamy państwa po krótkiej przerwie. To właśnie w tym momencie dowiemy się kto z tej trójki przeszedł do ścisłego finału. A więc…. – matko, każdy zaczął ściskać swoje kciuki najmocniej jak mógł. – A więc.. do ścisłego finału nie dostał się zespół One Direction. – Co kurwa.? Pomyślałam. Przecież oni są najlepsi. Byłam rozczarowana. Widać było smutne miny. Było mi ich żal. Cholernie żal. Ale jednak daleko zaszli. I wujek Simon tak tego nie zostawi. Pomoże im.  Jestem tego pewna. 
X Factor’a nawet nie wiem kto wygrał. Wyszłam z Sali i udałam się za kulisy do chłopków. Razem ze mną poszła Amber. Pogratulowaliśmy im za to co osiągnęli i pocieszałyśmy.
-Wiecie co chłopaki.? – zapytała Amber.
- Nie. – odpowiedzieli chórem.
- Ja Amber mówię wam, że i tak będziecie słynnni na całym świecie. A miliony dziewczyn będzie wzdychało do waszych plakatów zawieszonych na  ścianach  w ich pokojach. Mówię wam to, i możecie się śmiać lub nie ale  to wierze.
- Dokładnie. Zgadzam się z nią.
- Marzeniaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa….. – powiedzieli.
- Marzenia się spełniają, jesteście tego dowodem.
- Dajmy już spokój. Odpadliśmy i nic tego nie zmieni. – powiedział Harry
- Jebnąć wam.? Dopiero się teraz zacznie. Paczcie.! – powiedziałam wstałam i wzięłam jakiś  długopis, i stanęłam naprzeciwko chłopaków, i zaczęłam piszczeć.
- OOOOO. MMMMMMMMMMMMMM. GGGGGGGGGGGGGG to jest, to jest One Direction. Kocham was. Boże podpiszecie mi się.? – na te słowa każdy wybuchł śmiechem. Dołączyłam do nich.

* 5 miesięcy później *
Tak jak Amber powiedziała chłopcy zaczęli pracować nad materiałem na płytę. Zaczęły się wywiady, spotkania z ludzimi z wyższych  sfer. Nie źle. Z racji że One Direction się nie rozpadło, każdy musiał przeprowadzić się do Londynu. Byli tacy szczęśliwi jak dowiedzieli się że wytwórnia chcę z nimi podpisać umowę. Amber z satysfakcją przypominała im swoje słowa z tamtego wieczoru.  Byłyśmy z nich takie dumne. Wszystko wskazywało na to  że będziemy miały sławnych znajomych. Mamy tylko nadzieje, ze nigdy o nas nie zapomną. Bo tego nie zniosę. Ale żyjmy chwilą a nie przeszłością. Dziś razem z moja przyjaciółką wsiadamy do pociągu i jedziemy do Londynu. Zayn zaprosił nas na tydzień. Chcę pokazać nam Londyn, i jak mieszka. Nie widziałyśmy się z nim dobre 2 miesiące. Szmat czasu. 


***************

Sialalalallalaalalalaal i jest kolejny.! 
Proszę o szczere  komentarze,! x

3 komentarze:

  1. Wspaniały. Pisz jak najszybciej następną część. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!!
    Mam nadzieję,że szybko pojawi się nowa część ;)
    Czekam!! :D

    Justyna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. super sie zapowiada, ciekawe co bedzie dalej ^_^

    OdpowiedzUsuń